.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيدا و پنهان اعتماد


? مهر هم تحريم شد؛

خبرنگار و عکاس خبرگزاري مهر به رغم دريافت دعوتنامه حضور در هيات 300 نفره رئيس جمهوري ايران براي سفر به امريکاي لاتين، از اين سفر بازماندند که علت هم عدم وجود ظرفيت اعلام مي شود. خبرگزاري مهر از جمله خبرگزاري هايي بود که عکس هايي از استقبال کم مردم از رئيس دولت دهم در سفر به تبريز را منتشر کرد.

? ورود رسمي ترکيه به موضوع هسته يي؛

بر اساس اطلاعات منتشرشده از سوي منابع ديپلماتيک ترکيه در ديدار احمدي نژاد با وزير خارجه ترکيه که منوچهر متکي نيز حضور داشته، پيشنهاد اخير محمد البرادعي رئيس آژانس بين المللي انرژي اتمي در زمينه ارسال اورانيوم غني سازي شده ايران به خارج از اين کشور مورد گفت وگو قرار گرفته است.

? گزينش دوباره؛

از سازمان مديريت و برنامه ريزي سابق خبر مي رسد با دستور روساي کنوني از تمام کارکنان گزينش مجدد به عمل مي آيد.

? انتقاد يک دوست؛

رئيس يکي از دانشکده هاي اقتصاد دولتي که به احمدي نژاد نزديک است در يکي از جلسات با نمايندگان دولت از طرح هدفمند کردن يارانه ها به شدت انتقاد کرده است.

? حوت روي اينترنت؛

ظاهراً اطلاعات سري و محرمانه يي که روي اينترنت و سايت هاي کشورهاي غربي قرار گرفته است مربوط به موشک حوت بوده است. به گزارش جهان اين اطلاعات لورفته شامل تکنولوژي و مشخصات محرمانه اين موشک، تصوير و مفاد برخي نامه نگاري هاي کشورمان با کشور طرف قرارداد و متن بعضي دستورات داخلي و اقدامات انجام شده در مورد چگونگي خريداري موشک حوت است. موشک حوت يکي از سريع ترين موشک هاي رادارگريز زيرآبي جهان است که اولين بار در سال 1385 در مانور پيامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران اسلامي مورد آزمايش قرار گرفت.

? جشن تولد رمضان زاده؛

جمعي از روزنامه نگاران شنبه شب در جمع خانواده دکتر عبدالله رمضان زاده حاضر شدند تا تولد 47 سالگي او را که اين روزها در بند است، گرامي بدارند. به گزارش ميزان در اين مراسم خانوادگي مادر عبدالله رمضان زاده با تشکر از حضور روزنامه نگاران آرزوي آزادي فرزند خويش و ديگر زندانيان سياسي را کرد. همچنين نصرت رمضان زاده برادر عبدالله در گزارشي از آخرين وضعيت برادرش گفت؛ ملاقات هاي خانوادگي اين پنجشنبه هم صورت گرفت ولي در اين هفته برخلاف گذشته نشانه هاي ضعف بدني و ناخوشي را در صورت عبدالله ما ديديم.در مقابل اصرار ما چيزي نگفت اما آشکار بود وضعيت جسمي اش مساعد نيست.

? محکوميت حبيبي به سه سال حبس تعزيري؛

بر اساس گزارش ها سعيد حبيبي، دبير تشکيلات سابق دفتر تحکيم وحدت و عضو کميته گزارشگران حقوق بشر، با استناد به ماده 610 قانون مجازات اسلامي، به اتهام فعاليت تبليغي عليه نظام جمهوري اسلامي ايران و اجتماع و تباني با هدف اقدام عليه امنيت کشور به سه سال حبس تعزيري با احتساب ايام بازداشت محکوم شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.